Broneerimistingimused
Teenuse broneerimine
Klient saab endale sobiva aja valida ja broneerida broneerimissüsteemis. See on kõige kiirem ja eelistatum broneerimisviis.
Kui klient mingil põhjusel ise broneerimissüsteemis broneeringut teha ei saa, võib ta oma soovist teada anda telefoni teel, meili teel või FB sõnumiga ning teenusepakkuja teeb ise kliendi eest broneeringu broneerimissüsteemis. Tuleb arvestada, et see on ajakulukam variant, kuna erinevatel põhjustel ei pruugi saada kohe telefonile, meilidele või sõnumitele vastata. Samuti võib juhtuda, et keegi teine on soovitud aja juba ise broneerimissüsteemis endale ära broneerinud.
Broneeringu tegemiseks on vajalik broneerimissüsteemi sisestada kliendi nimi, meiliaadress ja telefoninumber.
Broneerimissüsteem saadab kliendile broneeringu kinnituse meili teel. Kui kinnitust ei tule, pole broneering tõenäoliselt õnnestunud. Sel juhul tuleks võtta ühendust teenusepakkujaga, et broneering üle kontrollida.
Broneerimissüsteem saadab kliendile meeldetuletuse läheneva broneeringu kohta 25 tundi enne broneeringu algust.
Broneeringu tegemisel nõustub klient broneerimistingimustega.
Broneeringu tühistamine
Kui selgub, et broneeritud ajal pole siiski võimalik kohale tulla, tuleb broneering tühistada esimesel võimalusel.
Broneeringu tühistamise link on toodud broneeringu kinnituse meilis.
Kui kliendil endal ei õnnestu broneeringut tühistada, tuleb oma soovist teada anda telefoni teel, meili teel või FB sõnumiga ning teenusepakkuja tühistab ise kliendi eest broneeringu. Kontaktandmed on toodud teenusepakkuja kodulehel ning broneeringu kinnituse meilis.
Kliendil on võimalik broneering tasuta tühistada kuni 24 tundi enne broneeritud aega. Hilisemal tühistamisel rakenduvad lisatasud.
Broneeringu tühistamisel vähem kui 24 tundi enne broneeritud aega tuleb tasuda 50% broneeritud teenuse maksumusest vastavalt esitatud arvele.
Broneeritud seansile ette teatamata mitteilmumisel tuleb tasuda 100% broneeritud teenuse maksumusest vastavalt esitatud arvele.
Teenusepakkuja võib jätta tühistamise eest arve esitamata, kui tühistamise põhjus on väga selgelt põhjendatud ja pole kummastki osapoolest tingitud.
Broneeritud seansile hilinemine
Kui tekib kahtlus, et hilined broneeritud seansile, tuleb sellest teenusepakkujale teada anda esimesel võimalusel.
Teenust on võimalik osutada, kui klient hilineb seansile kuni 15 min. Teenust osutatakse sel juhul hilinemise võrra lühemas mahus. Kliendil tuleb tasuda 100% broneeritud teenuse maksumusest.
Teenust ei pruugi olla võimalik osutada, kui klient hilineb seansile rohkem kui 15 min. Kliendil tuleb tasuda 100% broneeritud teenuse maksumusest.
Teenuse edasilükkamine teenusepakkuja poolt
Teenusepakkuja võib broneeringu tühistada ettenägematu olukorra tõttu, mis pole temast tingitud, kuid mille tõttu pole teenuse osutamine võimalik. Nt haigestumine, õnnetusjuhtum, avarii või rike teenuse osutamise asukohas.
Teenusepakkuja teavitab klienti broneeringu tühistamisest esimesel võimalusel ning pakub välja uue aja.
Kliendil ei ole õigust nõuda teenusepakkujalt broneeringu tühistamisega kaasnevate võimalike kulude hüvitamist.
Viimati muudetud 14/02/2025